Thursday, October 13, 2016

25 Daagse Bewegende Gemiddelde

Vandag se Stock Market News Ontleding Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. State wegbeweeg van belasting op tasbare persoonlike eiendom Sleutel Bevindinge Terwyl regerings in elke Amerikaanse staat 'n belasting op vaste eiendom (grond en strukture) op te lê, minder state op te lê 'n belasting op tasbare persoonlike eiendom (TPP). TPP is eiendom wat aangeraak kan word en verskuif, soos toerusting en meubels. TPP belasting is nou grootliks onsigbaar vir individue nie, maar kan 'n beduidende belastinguitgawe vir besighede. Sewe lande het heeltemal uitgeskakel TPP belasting, en vier lande het die meeste TPP belasting uitgeskakel. Per capita versamelings van TPP belasting gedaal 20 persent tussen 2000 en 2009. opsies bestaan ​​vir state uit te faseer of afhanklikheid van TPP belasting te verminder. Deur dit te doen kan ekonomiese ondergang te verminder en groter ekonomiese groei aan te moedig. Twee lande, Florida en Arizona, het inisiatiewe op die November 2012 stembrief aan die minimum vrystelling van TPP belasting te verhoog. State moet nie TPP belasting te vervang met 'n bron van inkomste wat as skadelik vir kapitaal akkumulasie en ekonomiese groei. Joyce Errecart is Senior Genoot vir belastingbeleid by die Stigting vir Regering Aanspreeklikheid Ed Gerrish is 'n doktorale student aan die Universiteit van Indiana se Skool vir Openbare en Omgewingsake Affiars (SPEA) en adjunkprofessor Wetenskap aan die belasting Stigting Scott Drenkard is 'n ekonoom by die Belasting Foundation. Inleiding Eiendom is belas in baie lande sedert die koloniale tydperk. In die meeste lande, die eiendomsbelasting is die grootste bron van plaaslike regeringsinkomste en is een van die mees deursigtige en sigbare belasting (en dus dikwels nie van die mees deur kiesers). 1 Eiendomsbelasting is 'n ad valorem belasting, wat beteken dat dit belas word volgens die waarde van die eiendom. 'N Hoër-gewaardeer eiendom betaal 'n hoër eiendomsbelasting as 'n laer-gewaardeer eiendom. Huiseienaars is baie vertroud is met die eiendom belasting op vaste eiendom, dit wil sê grond, strukture op die grond, en toebehore aan die strukture. Maar eiendomsbelasting kan ook belasting op ontasbare eiendom (soos aandele, effekte, verbande, kopiereg en patente) en tasbare persoonlike eiendom in te sluit. 2 Tasbare persoonlike eiendom (TPP) is eiendom wat aangeraak kan word en verskuif, soos toerusting, meubels en ander besittings. Alle state behalwe Oklahoma het vrygestel van hul TPP belasting goedere wat nie gebruik word vir die produksie van inkomste, soos huishoudelike items soos meubels en juweliersware 3. (Selfs in Oklahoma, net ses van die 77 lande in die heffing staat hierdie belasting op huishoudelike eiendom. 4) Baie state nie voortgaan om groot huishoudelike items soos motorvoertuie en persoonlike watervaartuie belasting, terwyl ander lande kies om hierdie items met aparte aksyns belasting belasting in plaas. Met huishoudelike goedere vrygestel, staats-en plaaslike TPP belasting toe te pas in die eerste plek om sake toerusting. Terwyl die belasting word dikwels gemerk 'n belasting op persoonlike eiendom om dit te onderskei van belasting op vaste eiendom, omdat die meeste lande persoonlike eiendom wat gebruik word vir persoonlike redes het vrygestel, die meeste burgers is nie bewus daarvan dat die belasting op persoonlike eiendom bestaan. TPP belasting is onsigbaar vir die meeste individue, hoewel dit 'n beduidende koste vir besighede. In vergelyking met die werklike eiendom, persoonlike eiendom bestaan ​​tipies 'n relatief klein deel van die totale staats-en plaaslike beoordeel eiendomswaardes. Byvoorbeeld, tasbare persoonlike eiendom in stede in Texas verantwoordelik vir 11 persent van alle beoordeel eiendom com in 2009. Die waarde van TPP wissel van nul persent van beoordeel in sommige Texas stede tot soveel as 85 persent van die totale beoordeel eiendom totale eiendom (real en persoonlike) waardes in ander. 5 Hierdie wye verskeidenheid van persoonlike eiendom as 'n persentasie van die totale eiendom lyk tipies van alle state, met 'n gemiddelde com persoonlike eiendomswaardes iewers bestaan ​​tussen 5 tot 15 van die totale beoordeel eiendomswaardes maar met groot variasie binne elke staat te wees. Verder, in 2009, inkomste uit TPP belasting net 2.25 van totale staats-en plaaslike belasting versamelings bestaan. 6 In November 2012, sal kiesers in Florida en Arizona gaan na die stembus om te besluit of die minimum bedrag van TPP dat besighede moet beskik voordat hulle verwag om te dien en te betaal TPP belasting te verhoog. In beide lande, wetgewers gestem oorweldigend om die vrystelling te verhoog en die maatreëls belastingvermindering stuur om kiesers. Hierdie inisiatiewe, saam met ander nasionale tendense, dui daarop dat TPP 'n steeds kleiner deel van die staat en plaaslike belastinginkomste sal bestaan ​​in die toekoms. Hierdie afname in TPP belastinginkomste verteenwoordig 'n positiewe tendens in die uitskakeling van 'n belasting wat beduidende ekonomiese ondergang lê in vergelyking met alternatiewe. Hier sien ons aanbevelings en paaie te staats-en plaaslike afhanklikheid te verminder oor TPP belasting, terwyl die voorkoming van steil, onvervangbaar dalings in plaaslike belastinginkomste. Bron: Belasting Foundation Stigting vir Regering Aanspreeklikheid berekeninge uit VS Sensusburo data. Sien Tabel 2 vir data. Algemene kenmerke van 'n Tasbare Persoonlike Eiendomsbelasting Die TPP belasting in baie lande is ingewikkeld met uitsluitings, uitsonderings, waardasie reëls, assessering verhoudings, verskillende belastingkoerse vir verskillende tipes van eiendom, krediete, terugbetalings, kortings, en statutêre en grondwetlike beperkings op eiendomsbelasting tariewe. Belasting verskuldig is oor die algemeen bepaal deur die aftrekking van enige vrygestelde eiendom, die berekening van billike markwaarde, vermenigvuldig enige toepaslike assessering verhouding, vermenigvuldig met die belastingkoers, en dan die belasbare bedrag te verminder deur beskikbare krediet of vermindering. Uitsluitings A TPP belasting regime begin deur eers die definisie van TPP. Enige items van TPP wat nie binne die definisie van TPP val is uitgesluit van belasting. Die meeste lande definieer TPP as eiendom wat gebruik kan word aangeraak of verskuif, wat oor die algemeen sluit beide persoonlike eiendom en eiendom gebruik gehou word vir besigheid of voortbrenging van inkomste. Maar sommige lande eng definieer TPP om net eiendom wat gehou of gebruik word vir besigheid of voortbrenging van inkomste insluit. In die lande, is persoonlike gebruik eiendom uitgesluit van TPP belasting. Vrystellings Na die bepaling van wat is ingesluit in die TPP belasting regime, is die bedrag van TPP wat aanvanklik aan belasting onderhewig verminder met enige vrystellings. Die meeste lande het 'n lang lys van tipes eiendom wat vrygestel is van belasting is. Huishoudelike goedere en eiendom gehou deur die regering en nie-winsgewende entiteite is die mees algemene vrystellings, terwyl ander spesifieke vrystellings weerspieël die politieke mag van besondere belangegroepe en wetgewende beleid om spesifieke ondernemings aan te moedig. Uitgebreide vrystellings vir TPP gebruik in die landbou is tipies. Meer vrystellings ontwikkel met verloop van tyd in baie lande tot voordeel van vervaardiging, besoedelingsbeheer, hernubare energie, en 'n hoë-tegnologie bedrywe. Inventaris is die mees algemene sake TPP vrystelling. Sewe lande (Arkansas, Kentucky, Louisiana, Mississippi, Oklahoma, Texas, en West Virginia) steeds belasting mees inventaris. In Alaska, Maryland, Vermont, en Virginia, is inventaris belas deur 'n paar plaaslike jurisdiksies. In Massachusetts, het voorraad van 'n eenmansaak en 'n paar LLCs nie vrygestel is van die TPP belasting. Waardasie Sodra uitgesluit en vrygestel items is uit die TPP basis verwyder word, moet die waarde van die oorblywende TPP gevestig. Die meeste lande begin met 'n definisie van waarde wat billike markwaarde weerspieël. Vir vaste eiendom, is waarde gewoonlik gedefinieer as wat 'n gewillige koper en gewillige verkoper, 'n standaard wat ook gebruik word vir TPP in baie lande sou betaal. Maar sommige lande meer meganies bereken waarde deur die aanpassing van die koste van die TPP met 'n waardevermindering skedule weerspieël ouderdom en nuttige lewensduur. Baie van hierdie state belasting agentskappe beveel of nodig het met behulp van dieselfde waardevermindering tafels com, maar depresiasie tafels gebruik word deur plaaslike assessors kan wissel binne 'n staat. Afgeskryf waardes bereken vir eiendomsbelasting doeleindes verskil van waardevermindering waardes getoon op belastingopgawes. 7 Assessering verhoudings in sommige lande, is slegs 'n gedeelte van die TPP waarde belas. 'N aanslag verhouding is 'n persentasie wat toegepas word teen billike markwaarde te belasbare waarde van eiendom te bepaal. 'N aanslag verhouding het die effek van die vermindering van die markwaarde te kom by belasbare waarde. Byvoorbeeld, 'n aanslag verhouding van 50 beteken dat slegs die helfte van die markwaarde vorm die belasbare waarde. Vyftien lande aan te pas billike markwaarde van TPP deur 'n aanslag verhouding te kom by belasbare waarde. Drie van die lande (Michigan, Nevada, en New Mexico) toe te pas in dieselfde verhouding tot die hele eiendom. Byvoorbeeld, New Mexico vermeerder volle waarde van alle eiendom deur 0,33 om belasbare waarde te bereken. 8 In die twaalf oorblywende state verskil die aanslag verhoudings wat gebaseer is op die tipe eiendom belas. In hierdie state, die verskil assessering verhoudings het die effek van belasting TPP en ander sake eiendom teen 'n hoër koers as vergelykbare residensiële eiendom. Tennessee, byvoorbeeld, het vier assessering verhoudings vir vaste eiendom, en drie assessering verhoudings vir TPP. Die verhoudings sluit in pryse van 0,25 van waarde vir residensiële en plaas vaste eiendom, 0.30 vir die meeste sake-TPP, 0.40 vir die meeste sake-vaste eiendom en 0,55 vir nut eiendom. 9 Besigheid assessering verhoudings kan minder vrygewig as residensiële assessering verhoudings wees, wat lei tot besigheid met 'n oneweredige belastinglas relatief tot die mark waardasie. Die verandering van assessering verhoudings vir klasse van goedere behalwe huise het min direkte invloed op die meeste kiesers. Maar, die verhoging van die assessering verhouding vir nie-opstal eiendom verhoog die belasbare waarde van die eiendom en verteenwoordig 'n belasting verhoog vir besighede en nuts. As gevolg hiervan, kan verskil assessering verhoudings word gebruik om belasting verhoog dat onsigbaar vir die meeste belastingbetalers is te fasiliteer. Belastingkoerse Na die belasbare waarde van die TPP betrokke is uiteindelik bepaal, moet 'n mens dan bepaal watter belastingkoers van toepassing. Sewe state en die Distrik van Columbia lê verskillende belastingkoerse of toelaat dat plaaslike jurisdiksies verskillende belastingkoerse op te lê op TPP as op ander vorme van eiendom. 10 Verskillende belastingkoerse vir verskillende tipes van eiendom 'n uitwerking wat soortgelyk is aan die uitwerking van assessering verhoudings kan wees. Assessering verhoudings verhoog dikwels die belasting op besigheid TPP deur die waarde van die TPP te vermenigvuldig met 'n breuk wat groter is as die toepassing vir residensiële eiendom fraksie. Belastingkoerse kan ook die belasting op besigheid TPP toeneem met die belasbare waarde van besigheid TPP te vermenigvuldig met 'n hoër belastingkoers as die koers wat gebruik word vir residensiële eiendom. Montana is 'n uiterste voorbeeld van 'n staat wat verskillende tariewe op verskillende tipes eiendom lê. Dit het 14 klasse van goedere. Die meeste sake-TPP word belas teen 2 vir die eerste 2 miljoen waarde en 3 vir TPP van meer as 2 miljoen in vergelyking met 'n koers van 0.31 bos produktiwiteit waarde vir die bos land en 'n koers van 12 vir sentraal beoordeel elektriese nut eiendom. 11 Die effek van Montana se verskillende belastingkoerse is dat elektriese nut eienaars moet betaal 4 tot 6 keer soveel erfbelasting as eienaars van algemene sake TPP vir eiendom van gelyke waarde. Soos met assessering verhoudings en verskillende belastingkoerse vir verskillende tipes eiendom maak dit relatief maklik vir wetgewers om belasting te verhoog op nie-opstal eiendom en veral belastingbetalers guns terwyl hulle min direkte invloed op die meeste kiesers, en sodoende die politieke risiko van 'n eiendom belasting te verminder Verhoog. Krediet, KORTINGEN, en terugbetalings Ten slotte, kan die berekende belasting verminder word deur krediete, kortings, en terugbetalings. Krediete word bereken nadat die voorlopige belasting is vasgestel, voordat die belasting formeel geassesseer. Kortings word gekrediteer na die belasting is beoordeel en voordat dit betaal is. Terugbetalings toegestaan ​​nadat die belasting is beoordeel en betaal. 'N Voorbeeld van 'n terugbetaling voorsiening is die gekwalifiseerde teiken besigheid voorsiening in Florida wet. Gekwalifiseerde teiken besighede in Florida kan belasting terugbetalings ontvang indien hulle aansoek doen om goedkeuring van die regering en ontmoet uitgebreide vereistes vir werkskepping en ekonomiese voordele. 12 Munisipaliteite in Connecticut het die opsie om belasting vir inligtingstegnologie persoonlike eiendom, en die werklike en persoonlike eiendom van kommunikasie instellings te verminder. 13 Louisiana statute bevat 'n ongewone voorbeeld van 'n belasting krediet eiendomsbelasting betaal vir die voorraad in die staat word gekrediteer teen die belastingbetaler se inkomste en franchise belasting. 14 Belastingkoers Beperkings Sommige state beperk eiendomsbelasting tariewe, sodat plaaslike jurisdiksies wat eiendomsbelasting tariewe moet voldoen aan hierdie wetgewende of grondwetlike perke gestel. Berekening van die impak van hierdie beperkings kan baie ingewikkeld wees as gevolg van 'n verskeidenheid van reëls vir die belasting deur verskillende belasting owerhede opgelê op verskillende tipes van eiendom en om verskillende soorte uitgawes te ondersteun. Byvoorbeeld, New Mexico statute bepaal dat belastingkoerse op residensiële en nonresidential eiendom identies moet wees nie, maar as gevolg van die werking van statutêre styging beperkings belastingkoers, kan die belastingkoerse in werklikheid anders wees. 15 Ander faktore Omdat die persoonlike eiendom belasting tasbare meestal gehef deur plaaslike regerings, maar word gereguleer deur die staat regerings, daar is omtrent so baie maniere om TPP belasting te administreer, want daar is plaaslike regerings. 16 In die handboek weergawe van plaaslike finansiële bestuur regering, plaaslike regerings het hul algemene eiendomsbelasting tariewe deur: 1) die keuse van die vlak van uitgawes, 2) af te trek inter-oordragte en ander inkomste uit uitgawes, die verlaat van die totale heffing word gegenereer uit die eiendom belasting, 3) die WHALM totale waarde van al die eiendom in die jurisdiksie, 17 en 4) die opstel van 'n eiendom belasting heffing en koers om die toepaslike heffing in te samel. Daar is baie komplikasies om hierdie eenvoudige storie, soos vrystellings vir primêre wonings en stroombrekers vir bejaardes, asook die staat eiendomsbelasting pette vroeër opgemerk. Daarbenewens onlangse navorsing dui daarop dat plaaslike regerings nie hul heffings ingestel op grond van plaaslike behoefte alleen, eerder verhoog hulle inkomste volgens die vermoë om inkomste jurisdiksies verhoog met baie huurders is geneig om hoër eiendomsbelasting tariewe, want huurders nie bewus mag wees dat hulle betaal eiendomsbelasting ingesluit in die prys van huur ( 'n konsep genaamd huurders illusie). 18 Verder, plaaslike regerings het ook gebruik massa reassessments as 'n manier om die heffing (inkomste uit die eiendom belasting) te verhoog sonder aansienlik verander die tempo. 19 Tabel 1: Tasbare persoonlike eiendom belastingbasis en Compliance Besonderhede Bron: Belasting Foundation Stigting vir Regering Aanspreeklikheid samestelling. Notes: - dui daarop dat TPP in daardie toestand nie gehef. Die aanlyn weergawe van hierdie vraestel word vergesel deur TPP belasting Statutêre verwysings na wette met betrekking tot die TPP belasting bepalings in hierdie tabel beskryf. Tasbare persoonlike eiendom belasting Administrasie en Compliance TPP belasting is belastingbetaler aktiewe, wat beteken dat individue en ondernemings moet invul belasting vorms lys van al hul belasbare persoonlike eiendom, en voeg 'n nakoming koste om die totale koste van die administrasie van eiendomsbelasting persoonlike. Dit is in teenstelling met belasting vaste eiendom, wat is belastingbetaler passiewe: 'n verklaring gesê die waardering van die land, verbeterings, en eiendomsbelasting verskuldig is gestuur om die eienaars van eiendomme, die verligting van die nakoming koste, terwyl die toevoeging van 'n paar koste vir die regering om die belasting te administreer. Vir TPP, moet besighede vorms waarin relevante eienskappe van hul eiendom, insluitend (maar nie beperk tot) 'n fisiese beskrywing, jaar van aankoop, koopprys, en enige identifisering van inligting (bv reeksnommers) wat ingesluit is op die eiendom te dien. Plaaslike regering assessors neem dan die voorwaarde van besighede inligting en waardevermindering tafels om te skat hoeveel dat toerusting sou kos indien medisyne op die mark. 20 Ander vereis besighede om gepubliseer tabelle te gebruik om hierdie waarde te bereken hulself. Ses en twintig lande het eenvormige TPP weergawe vorms (sien tabel 1), terwyl die res het vorms wat wissel van land. Persoonlike eiendom weergawe vorms kan baie kompleks en tydrowend wees. Kentucky se vorm, byvoorbeeld, strek oor 24 bladsye. Terwyl daar is onvoldoende empiriese data oor hoeveel tyd besighede spandeer vul persoonlike eiendom vorms, dit is 'n las wat die swaarste weeg op nuwe besighede wat hierdie inligting vir die eerste keer moet vind en detail. 21 Geen staat publiseer hoe dikwels dit oudits TPP belastingopgawes. Daar word algemeen aanvaar dat 'n lae oudit tariewe is wat verband hou met hoër pryse van belastingontduiking, alle ander faktore gelyk. 22 Utah bied 'n kort leiding dokument op persoonlike eiendom oudits, wat gee 'n uiteensetting wat oudits so laat kan gedoen word as September vir 'n eiendom blik op 1 Januarie en dat besighede in die algemeen ontvang sowat twee weke van lood tyd tussen 'n kennisgewing van 'n oudit en 'n werklike oudit. 23 Nevada poog om die koste van TPP belasting nakoming deur vrystel besighede wat kan bewys dat enige belasting sou betaal minder as die koste van die invordering van dit (wat dit beraam om 'n gemiddeld van 10,19 per beurt posgeld en mailers wees sou wees verminder, druk, versameling, nuts, en mannekrag). 24 nadele en ekonomiese ondergang van Tasbare Belasting Persoonlike eiendomsbelasting op tasbare persoonlike eiendom is verstorende omdat hulle aansoek doen om 'n besigheid insette, maar ander nie. Alles gelyk, 'n belasting op masjinerie en meganiese eiendom disincents die gebruik en opeenhoping van addisionele kapitaal omdat TPP belasting maak dit duurder relatief tot arbeid. Byvoorbeeld, as 'n bank is gekonfronteer met 'n keuse tussen die bou van 'n OTM teen 'n koste van 20,000 per jaar en die huur van 'n bankteller by 20.500 per jaar, moet hulle kies om die OTM te bou. Maar as dit OTM is onderhewig aan 'n tasbare eiendom belasting van meer as 500 persoonlike die bank sal kies om die bank teller plaas in diens, selfs al doen ekonomies verkwistende en dat bankteller kan meer waarde elders in die ekonomie te voorsien. Jaar ná jaar belasting koste sal sake-eienaars aan te moedig om arbeid insette oor tegnologiese vooruitgang te kies. Dit kan groot impak op die bepaling van die optimale skaal en make-up van maatskappye, wat implikasies vir langtermyngroei het nie. Maar beteken belasting persoonlike eiendom produseer meer ekonomiese ondergang as belasting vaste eiendom Die antwoord is baie waarskynlik ja, gebaseer op die twee mededingende standpunte oor wat die eiendomsbelasting betaal. Eerstens, 'n paar geleerdes sien die eiendomsbelasting as in wese 'n gebruiker fooi vir plaaslike regering dienste. Hierdie voordeel siening van die eiendomsbelasting aanvaar dat plaaslike sonering verordeninge voorkom individue uit vrye ry op plaaslike regering dienste. Die tweede siening, of kapitaal belasting oog, voer aan dat die eiendomsbelasting is 'n ekonomies verstorende belasting met mobiele kapitaal vloei uit 'n hoë-belasting gebiede en in 'n lae-belasting gebiede. 25 In die praktyk, kan belasting op vaste eiendom elemente van beide die voordeel oog en kapitaal belasting oog het, afhangende van die ligging. Residensiële gemeenskappe met streng sonering, byvoorbeeld, kan nader voldoen aan die voordeel oog. Ander gebiede, soos landelike gebiede en stede, mag nader voldoen aan die hoofstad oog en soek na 'n groot besigheid beleggings met gunstige belasting beleid te lok. Die hoofstad belasting op vaste eiendom vereis nog steeds die aanname dat kapitaal is selfoon, wat is 'n bietjie onrealisties vir pre-bestaande kapitaal (alhoewel belasting verhoog doen skep ontmoedigings vir nuwe konstruksie). Terwyl vaste eiendom nie vinnig op veranderinge in eiendomsbelasting tariewe, persoonlike eiendom, wat is 'n mobiele segment van die belastingbasis kan reageer, sal meer vinnig te reageer op belastingkoers veranderinge. Dit sal veroorsaak dat mobiele kapitaal uit jurisdiksies te vloei met 'n hoë belastingkoerse in jurisdiksies met 'n laer belastingkoers. As gevolg hiervan, ad valorem belasting van persoonlike eiendom is die meer verstorende neef om belasting vaste eiendom. 26 Omdat TPP is meer geneig om te voldoen aan die verstorende hoofstad belasting die lig van belasting eiendom, in die volgende afdeling, ons wys hoe belasting van tasbare persoonlike eiendom is minder wenslik as alternatiewe inkomste. TPP en beginsels van goeie Belasting Daar is vier goed erkende beginsels van gesonde belastingbeleid: eenvoud, deursigtigheid, ekonomiese neutraliteit en stabiliteit. Eenvoud: 27 Die administrasie van tasbare persoonlike eiendom belasting, wanneer afsonderlik van vaste eiendom ondersoek, kan 'n aantal van hierdie beginsels skend. Die verskillende assessering verhoudings, belastingkoerse, en waardevermindering skedules inherent in TPP belasting maak dit moeilik vir sake-eienaars om te skat hoeveel belasting sal hulle skuld op verskillende tipes kapitaal beleggings, soos rekenaars, besigheid toerusting, swaar toerusting, gemotoriseerde voertuie en inventaris. 28 Met die belastingbetaler verplig om waarde en belasting te bereken vir hul eiendom, TPP belasting het 'n hoër nakomingskoste as vaste eiendom belasting en baie ander belastings. Deursigtigheid. TPP belasting is 'n besigheid koste wat gevolg moet word geneutraliseer deur sake-inkomste ten einde vir die besigheid winsgewend te wees. Die belasting is dus ten minste gedeeltelik aan verbruikers deurgegee deur hoër produk en diens pryse, maar dit bykomende koste kan nie op kwitansies, soos met 'n verkope belasting kleinhandel vertoon. As gevolg hiervan, die impak van hierdie nie-deursigtige TPP belasting is verborge vir die meeste verbruikers en 'n onsigbare probleem vir die meeste kiesers. Neutraliteit. Vyftien lande belasting vaste eiendom anders as tasbare persoonlike eiendom, aan te moedig besighede om toerusting aan te koop besluite wat gebaseer is gedeeltelik op belastingbeleid en nie die maatskappy se behoeftes te maak. Besighede is moedeloos uit te belê in nuwe toerusting, of om sekere eiendom aan die land te bring, ten einde TPP belasting te vermy. Dit op sy beurt kan kapitaal akkumulasie, besigheid uitbreiding en groei te ontmoedig. TPP belasting moedig ook belastingvermyding gedrag. Die meeste jurisdiksies belasting TPP as van 'n bepaalde datum elke jaar. Besighede gevolglik word aangemoedig om 'n belegging te stel tot ná hierdie momentopname datum en voor wegdoen van eiendom. Hierdie aktiwiteite is voordelig vir besighede slegs vir die doel van wettig vermy belasting wat hulle nie verbruikers baat vind. Dit skend ook ekonomiese neutraliteit. Stabiliteit. In sy guns, belasting van tasbare persoonlike eiendom as deel van die eiendomsbelasting algemene waarskynlik lei tot 'n relatief stabiele bron van inkomste regering, hoewel geen navorsing wat ons is bewus van ondersoek die stabiliteit van TPP belasting apart van die stabiliteit van belasting vaste eiendom. Tendense in TPP Belasting belastinginkomste van tasbare persoonlike eiendom bestaan ​​net 2.25 van eie-bron staats-en plaaslike belastinginkomste (staats-en plaaslike belastinginkomste, uitgesluit federale en staat steun) in 2009, 'n 29 afname in TPP belasting heffings oor die vorige tien jaar . 29 Ad valorem belasting van TPP het 'n kleiner gedeelte van die inkomste staat vir 'n aantal redes geword. Ohio, byvoorbeeld, het heeltemal uitgefaseer TPP belasting, vervang dit met ander bronne van inkomste. 30 Sommige lande het die hele kategorieë van TPP van die belasting, soos voorraad uitgeskakel. Ander lande, soos Maine, het TPP belasting uitgeskakel vir 'n wye kategorie van nuwe sake-eiendom. 31 Vermont het plaaslike opsies om te verminder of te herroep TPP belasting aangeneem. 32 Florida en Arizona is op soek na vrystelling van die TPP belasting met stembriewe inisiatiewe in November 2012 te verhoog, funksioneel uitgesluit baie klein besighede uit die belasting. Dit is ook waarskynlik dat algemene eiendomsbelasting pette, soos van 1/2/3 cap in Indiana, word indirek beperking belasting persoonlike eiendom. 33 Tabel 2 toon die TPP belastinglas per capita van alle lande. Dit metrieke, wat TPP belasting versamelings verdeel deur bevolking, is gepas as dit is verantwoordelik vir variasies in waardasie, vrystellings en assessering verhoudings na 'n ekwivalente vergelyking tussen state te skep. Relatief lae TPP belasting bestaan ​​in Ohio (5) en Vermont (6), terwyl aan die ander kant is lande soos Missouri (333) en Virginia (376). Tabel 2: Tasbare persoonlike eiendom belasting versamelings per capita, deur die staat (konstante 2010 dollar) Bron: Belasting Foundation Stigting vir Regering Aanspreeklikheid berekeninge uit VS Sensusburo data. Notes: - dui daarop dat TPP in daardie toestand nie gehef, dus versamelings is nul. N / A dui daarop dat die staat het nie reageer op versoeke of die data wat hulle versamel onvoldoende is om 'n skatting van persoonlike eiendom versamelings te genereer. As gevolg van data beperkings, tien state sluit motoriese eiendom voertuig belasting, die verhoging van die bedrag per capita heffing met 90 op die gemiddelde. Nasionaal, 'n bevolking geweegde gemiddelde van persoonlike eiendom belasting heffings toon dat TPP inkomste het afgeneem 28 per persoon 2000-2009 in reële terme, en 17 per capita tussen 2005 en 2009. (Sien tabel 3.) Dit verteenwoordig 'n beduidende 20 reële afname in TPP heffings oor die tydperk van nege jaar. Tabel 3: Tasbare persoonlike eiendom belasting versamelings per capita, nasionaal (konstante 2010 dollar) Bron: Belasting Foundation Stigting vir Regering Aanspreeklikheid berekeninge uit VS Sensusburo data. Tabel 4 toon TPP belasting versamelings as 'n persentasie van eie-bron staats-en plaaslike inkomste. Dit metrieke kontroles vir die grootte van die staat regerings asook beheer vir federale formule programme wat ooreenstem of ander hulp te verskaf aan lande. As 'n persentasie van die staat en plaaslike inkomste, TPP heffings 'n kwalitatief soortgelyke storie vertel om per heffings capita: 28 state het hul afhanklikheid afgeneem op TPP inkomste terwyl slegs vier lande hul afhanklikheid van TPP belasting tussen 2000 en 2009 toegeneem het: Arkansas, Louisiana, Montana, en Oklahoma. 34 Hierdie lys is kleiner as die aantal lande wat stygings in per capita uitgawes sien. Hierdie bewyse, soos aangedui deur die nasionale totale in Tabel 5, dui daarop dat alhoewel totale staats-en plaaslike inkomste is aan die toeneem, regerings kies om belasting te verhoog op persele buiten die besit van tasbare persoonlike eiendom (en miskien vaste eiendom sowel) aktiwiteite. Die metode verduidelik hierdie berekeninge, saam met TPP belasting versamelings deur die staat, kan gevind word in die bylaag. 35 Tabel 4: Tasbare persoonlike eiendom belasting versamelings as 'n persentasie van Inkomste, deur die staat Staat en Plaaslike Eie Bron Inkomste Bron: Belasting Foundation Stigting vir Regering Aanspreeklikheid berekeninge uit VS Sensusburo data. Notes: inkomste Eie-bron word gedefinieer as die totale inkomste van die staat regering plus alle plaaslike regerings met die federale en nasionale oordragte besorg het, sodat net inkomste wat ingesamel is deur die staat en plaaslike regerings. - Dui daarop dat TPP in daardie toestand nie gehef, dus versamelings is nul. N / A dui daarop dat beide die staat het nie reageer op versoeke of dat data wat hulle versamel onvoldoende is om 'n skatting van persoonlike eiendom versamelings te genereer. Tabel 5: Tasbare persoonlike eiendom belasting versamelings as 'n persentasie van Inkomste, nasionaal Staat en Plaaslike Eie Bron Inkomste verandering, eerste jaar beskikbaar vir 2009 Eenvoudige Gemiddeld, 2000-2010 Geweegde gemiddelde, 2000-2010 eenvoudige gemiddelde, 2005-2010 Geweegde gemiddelde, 2005 - 2010 Bron: Belasting Foundation Stigting vir Regering Aanspreeklikheid berekeninge van die Amerikaanse Sensus Buro data. Aanbevelings vir die vermindering van Afhanklikheid van TPP belasting Ad valorem TPP belasting is minder wenslik as ander belastings te danke aan hul kompleksiteit, nie-deursigtigheid, ekonomiese ondergang, en skade aan ekonomiese groei. Baie lande is die erkenning van hierdie onwenslikheid, soos blyk uit verlagings in per capita belasting laste op 'n tyd wanneer algehele belasting laste in baie lande het toegeneem. Staats-en plaaslike regerings op soek na ekonomiese ondergang te verminder en te verbeter mededingendheid deur die belasting-kode moet verminder (of uit te skakel) TPP belasting. Stappe wat deur ander lande kan 'n padkaart te voorsien. Implementeer Vrystellings Inventaris Die meeste lande het inventaris vrygestel van TPP belasting, gehoor gee aan die gesegde dat as jy iets belasting, sal jy minder van dit te kry. (Vir belasting van besigheidsinkomste inventaris, dit het beteken dat jy minder besigheid voorraad op die datum momentopname assessering sal hê.) Tabel 1 hoogtepunte wat net sewe lande sluit inventaris in hul TPP basis, met nog vyf bied gedeeltelike (gewoonlik plaaslike) vrystellings. Die meeste lande het weg van voorraad belasting oor die afgelope 50 jaar het. 36 Die verwydering van voorraad uit die TPP basis is 'n eenvoudige metode vir lande om 'n onnodige verwarring van die TPP belasting uit te skakel. De minimis Vrystellings Tien state (Arizona, Colorado, Florida, Georgia, Kansas, Montana, Oregon, Texas, Utah, en Washington) en die Distrik van Columbia het de minimis uitsonderings, die opstel van 'n minimum drumpel van eiendom wat 'n besigheid voor belasting moet hê verskuldig is. De minimis uitsonderings wissel van 500 in Texas en Washington aan 225,000 in die Distrik van Columbia. Hierdie vrystellings het die voordele van die uitskakeling van klein ondernemings uit die TPP belasting rolle en sodoende administratiewe en nakomingskoste te verminder. In Florida, 25000 van TPP is vrygestel. Die Florida wetgewer bewillig oorweldigend om 'n grondwetlike wysiging te plaas op die November 2012 stembrief aan die TPP belasting liassering drumpel te verhoog tot 50.000 en plaaslike jurisdiksies gesag om te verminder of te herroep TPP belasting gee. Daar word beraam dat 'n 50,000 indiening drumpel in Florida die aantal TPP belastingbetalers sal verminder word deur ongeveer die helfte, 'n aansienlike vermindering in papierwerk las. 37 In Arizona, 68079 van TPP is vrygestel. Proposition 116 op die November 2012 stembrief sal TPP vrystel verkry na 2013 in 'n bedrag gelyk aan die jaarlikse verdienste van 50 werknemers Arizona, jaarliks ​​aangepas. Dit sou 'n vrystelling van ongeveer 2,4 miljoen wees, volgens ondersteuners. 38 nuwe eiendom vrystel nuwe eiendom het die effek van 'n geleidelike afskaffing van die TPP belasting: soos die jare verbygaan, is ou toerusting wat belasbare was vervang met 'n nuwe toerusting wat vrygestel is van die TPP belasting. Geleidelike uitskakeling vermy 'n steil en skielike afname in belastinginkomste, wat deur vaste eiendom belasting geabsorbeer kan word met verloop van tyd sonder groot tariefverhogings. Maine het die meeste industriële masjinerie en toerusting, maar nie meubels en TPP van 'n kleinhandel besigheid vrygestel, verkry na 1 April 2008. 39 Kansas het die meeste masjinerie en toerusting verkry na 30 Junie vrygestel, 2006. 40 In 2006, TPP verteenwoordig 16.4 van die totale beoordeel eiendomswaardes in Kansas, 'n persentasie wat nou stadig maar seker aan die afneem is: 14.4 in 2007, 14 in 2008, 13 in 2009 en 11 in 2010. 41 in Kansas, gemiddelde landwye eiendomsbelasting tariewe het met 1,4 persent in 2007, met 1,6 persent in 2008, met 2,9 persent in 2009, en met 3,3 persent in 2010, die eerste jaar na nuwe TPP is vrygestel van eiendomsbelasting. 42 Want belasting jaar 2007 en 2008, het die staat ook rofweg 25 miljoen uitbetaal aan provinsies om gedeeltelik geneutraliseer verlagings in eiendomsbelasting aanslae wat veroorsaak word deur die vrystelling van nuwe TPP. 43 Ander Vrystellings Massachusetts vrygestel meeste korporatiewe TPP, behalwe masjinerie, vanaf ad valorem belasting.


No comments:

Post a Comment