Saturday, October 15, 2016

Age Of Empires Online Trading Post

Age of Empires III Age of Empires III: Gold Edition Age of Empires III: Complete Collection Age of Empires III (ook bekend as AoE III) is 'n real-time strategy game ontwikkel deur Ensemble Studios en gepubliseer deur Microsoft Game Studios. Die PC weergawe is vrygestel op 18 Oktober 2005 en is die derde titel van die Age of Empires-reeks. Twee uitbreiding pakke is vrygestel van die eerste, Die WarChiefs. is vrygestel op 17 Oktober 2006 en het drie inheemse Amerikaanse beskawings die tweede, Die Asiatiese Dynastieën. vrygestel op 23 Oktober 2007, ingesluit drie nuwe Asiatiese beskawings. Age of Empires III vir N-Gage Inhoud Kader wysig Die spel is ingestel waar Age of Empires II opgehou het met die ontdekking van die Nuwe Wêreld en die begin van die koloniale tydperk tussen die 1500's tot die jaar 1850. Age of Empires III volg in die styl van die vorige wedstryde van die reeks, met die speler neem van 'n Europese kolonie van 'n klein nedersetting in 'n magtige ryk. Die speler vorder ook deur vyf eeue, 'n stelsel van toegeroep bevordering waarin elke vlak bied toenemend kragtige eenhede en opgraderings. Nuwe ervaring kenmerke Edit (XP) Huis Cities 'n Explorer (held eenheid) Meer verskillende tipes eenhede versamel skatte van die kaarte Forge alliansie met inboorlinge Huur huursoldate en misdadigers Bou handelsposte meer hulpbronne kry en ervaar die gebruik van die Havok spel enjin , vir meer verwoesting en skoner eenheid animasies. Gameplay wysig laai skerm van Age of Empires III. Die speler begin die spel met 'n sentrum. 'n Explorer. en 'n paar Settlers of bloot 'n huifkar en 'n Explorer, afhangende van die tipe spel gekies. In teenstelling met die ander Age of Empires gespeel, die spel sluit baie prominente kruit oorlogvoering, insluitende artillerie en geweer maatskappye. Wanneer die spel begin die presiese terrein van die kaart wat die volgende insluit, die posisie van die vyand, inheemse stamme, en handel post webwerwe bewussyn verloor. As jy spanmaats het hulle en die land wat hulle besoek is sigbaar. Spelers moet die kaart te verken en begin die insameling van die natuurlike hulpbronne, kos. muntstuk. of hout wat gebruik word om meer eenhede op te lei, te skep meer geboue, en op te gradeer jou tegnologie. Die optrede soos opleiding eenhede, bou geboue en die doodmaak van die vyand kan die speler ervaring punte te gee. Wanneer die ervaring punte 'n sekere drumpel bereik die spelers verdien gestuur kaarte wat uit die Huis City kan gestuur word aan die speler. Dan as jou ekonomie en militêre verbeter jy kan hul kolonies te vernietig of die vyand kan bied om te bedank (mits toegelaat) gebruik. Ouderdomme wysig Twee moontlike Koloniale Ouderdom politici. Soos met die meeste RTS speletjies, kan die speler te bevorder deur middel van tegnologiese fases, wat toegang tot 'n groter verbeteringe, eenhede, of geboue verskaf. In Age of Empires III. hierdie fases staan ​​bekend as Eeue, en verteenwoordig historiese tydperke. Voordat die bevordering, moet die speler 'n politikus te kies en elkeen kan gratis eenhede of kratte hulpbronne te voorsien. Hulle is vyf: die Discovery Age. wat verteenwoordig die ontdekking en verkenning van die Amerikas deur Europeërs en laat die speler om te verken en hul ekonomie die Koloniale Ouderdom ontwikkel. wat verteenwoordig die Europese uitbreiding in die Nuwe Wêreld en ontsluit vroeë militêre eenhede die vesting Age. wat verteenwoordig die versterking van die Europese kolonies, ontsluit forte, en laat die speler om 'n meer volledige militêre die Industriële Era het. wat snellers 'n sterk ekonomie, deels te danke aan fabrieke gevorderde geboue wat hulpbronne of artillerie produseer en ontsluit alle eenhede en kaarte en die Imperial Age. wat ontsluit alle geboue en opgraderings. Soortgelyk aan die Age of Mythology s Klein gode. Age of Empires III gebruik 'n politikus stelsel as 'n metode van die toekenning van bonusse op 'n suksesvolle bevordering na 'n ander ouderdom. Wanneer 'n speler kies om na die volgende ouderdom nie, word die keuse van twee of meer politici. Wanneer die speler kies 'n politikus, is dit 'n bonus toegeken saam met die ouderdom vooruitgang. Die politikus is 'n algemene titel van die tydperk wat die bonus dat dit gee weerspieël gegee (byvoorbeeld, die Naturalis gee 'n beloning van vier koeie). As die speler se tuisstad verhoog in vlak, is meer politici ontsluit teen 'n tempo van een elke tien vlakke. Beskawings wysig Soldiers vuur op die vyand kolonie. Age of Empires III kan die speler om te speel as agt verskillende beskawings: Let daarop dat hierdie is net 'n paar van die groter veranderinge tussen die verskillende beskawings. Daar is ander beskawings speelbaar via die veldtog, wat die volgende insluit: die Ridders van St John. John Swart se huursoldate en die Falcon Railroad Company (Verenigde State) (wat as die Spaanse, Duitse en Britse beskawings gespeel, onderskeidelik, met 'n ligte veranderinge. Nie-speelbaar veldtog beskawings sluit die Pirates. Die Circle of Ossus. En die inheemse Amerikaners. Alhoewel hierdie beskawings is speelbaar met behulp van die Scenario Redakteur. Twaalf verskillende stamme van inheemse Amerikaners is in die spel asook dit is nie speelbaar faksies. Tog kan spelers toegang tot unieke eenhede en verbeterings te verkry deur die vorming van 'n alliansie met die stamme deur die bou . 'n Trading Post op hul kampe Drie van hierdie stamme is speelbaar in die uitbreiding pakket Age of Empires III gemaak: die WarChiefs die Iroquois die Sioux en die Asteke Strategieë wysig 'n dorp in die vroeë stadiums van ontwikkeling Age of Empires III.... beskik oor verskeie mededingende skole van strategie. Dit word gewoonlik botsende teenoorgesteldes, soos die idees van Massing groot hoeveelhede nie-opgegradeer eenhede teenoor klein hoeveelhede duur opgegradeer eenhede. Hierdie strategieë verskil tussen elke AI, en toe online speel, kan 'n mens verwag oor verskillende style van die spel te kom. Hulle is hoofsaaklik verdeel in drie hoofkategorieë. Skilpad (Rock) Boom (Paper) Rush (skêr) Multiplayer wysig Multiplayer wedstryde gespeel kan word deur middel van die bundel Ensemble Studios Online (ESO) aansoek of via 'n direkte LAN of IP-verbinding. Op 'n Mac, 'n speler moet Gameranger (gratis) of LAN te multiplayer speel. Age of Empires III sluit 'n gratis multiplayer rekening op ESO. Soortgelyke in funksie om Blizzard Entertainment se Battle, ESO kan spelers om wedstryde te speel en gesels met ander spelers. Elke kopie van die spel ondersteun een ESO rekening. Op ESO, kan die speler Tuis Cities, te vestig as in 'n enkele speler, en word die standaard militêre rang van dienstplichtigen. As die speler nederlae ander in multiplayer gevegte, kan hulle bevorder, geleidelik verdien hoër geledere. Hierdie posisie stelsel is gebaseer op 'n krag gradering stelsel wat rang wat gebaseer is op die probleme van die wedstryde en aktiwiteite in die spel byvoorbeeld bepaal word hoe meer punte toegeken word vir 'n speler te klop met 'n hoër vlak Tuis City as die oorwinnaar. Net so, is meer punte afgetrek word vir die verlies van 'n speler met 'n laer rang. Trivia Wysig Die eerste Age of Empires spel nie funksie óf die Perse of Koreane as speelbaar beskawings Die eerste paaiement in die reeks waarin gekies eenhede praat moderne Engelse wanneer gekies (al is dit eksklusief aan die veldtog). Ensemble Studios aanvanklik gevra dat Age of Empires III 'n spin-off, baie soos Age of Mythology te danke aan die feit dat die spel is ingestel in 'n tyd met baie min ryke en te ver gegaan om voort te gaan om oor heeltemal van nuuts af begin egter hierdie is geweier deur Microsoft, sodat hulle meer wedstryde kan verkoop. Links wysig Age of Empires-reeks Age of Empires III: Die WarChiefs Age of Empires III: Die WarChiefs CDROM Cover Age of Empires III: Die WarChiefs is die eerste amptelike uitbreiding pakket vir die real-time strategy game Age of Empires III. Dit is aangekondig deur Ensemble Studios en Microsoft Game Studios op 7 Maart, 2006. Die WarChiefs het gou goud op 19 September, is 2006. Die demo weergawe vrygestel 4 Oktober 2006. Die volle wedstryd was vrygestel op 17 Oktober 2006 in die Verenigde State. Inhoud Nuwe Inhoud Wysig Die WarChiefs bied verskeie verbeterings op Age of Empires III. en soos met enige uitbreiding-pack jy moet die oorspronklike Age of Empires III geïnstalleer. Die verbetering sluit drie nuwe speelbaar inheemse Amerikaanse beskawings, nuwe tuisstad kaarte, nuwe geboue, 'n nuwe enkele speler veldtog, nuwe eenhede. en verskeie ander verbeterings. Die drie nuwe inheemse beskawings is die Iroquois. die Sioux en die Asteke. Ander toevoegings tot die spel sluit nuwe klein inboorlingstamme. Die Huron vervang die Iroquois, die Cheyenne vervang die Lakota (Sioux) en die Zapotec vervang die Asteke. Ander nuwe stamme insluit die Klamath. die Apache. die Navajo. en die Mapuche. Die uitbreiding sluit 16 klein stamme, in vergelyking met die oorspronklike 12. Die Land Kneg. een van die vele huursoldate wat aangebied by die Saloon. Europese beskawings het 'n nuwe gebou bekend as 'n Saloon ewekansige huursoldate asook kaart spesifieke menslike skat voog eenhede te huur. Spelers kan ook die bou van die Native ambassade. waar hulle moedertaal soldate kan oplei van verwante stamme. Hierdie gebou kan enige plek gebou word op die kaart soos 'n normale gebou kan, sodat die inboorlinge don t moet geproduseer word by die Trading Post soos in die oorspronklike spel. Nuwe eenhede is bygevoeg vir die Europeërs, meestal artillerie, huursoldate en ander gevorderde eenhede. 'N kiekie van die Slag van Bunker Hill vlak (Wet 1) Die veldtog. wat is 15 missies totaal, sluit die Swart gesin in 'n meer historiese agtergrond. Die eerste daad, Vuur. volg Nathaniel Swart (Johannes Swart se seun en Amelia se pa) as hy die grootste deel van die familie se fortuin ondersteun die Amerikaanse Revolusie spandeer. Dit sluit in die Slag van Bunker Hill. Dit vind plaas tussen die tweede en derde wette van die oorspronklike veldtog. Die tweede bedryf, skaduwee volg die verhaal van Amelia Swart se seun, Chayton Swart. en maak tydens Red Cloud s Oorlog. ná Wet drie van die oorspronklike veldtog. N paar veranderinge is aangebring aan Ensemble Studios aanlyn. Bestaande rekeninge n WarChiefs statistieke artikel gekry. 'N nuwe rekening is nie nodig of selfs toegelaat. Dit is waarskynlik om te verhoed dat twee rekeninge wat gebruik word deur een persoon. Spelers Home Cities en vlakke sal oordra met die vermoë om kaarte herkies, hoewel al ranglys en ander statistieke sal herstel. Daar is 'n nuwe oorwinning toestand, bekend as die Trade Monopoly, soortgelyk aan die wonder toestand in vroeër wedstryde. Indien 'n speler of span beheer meer as die helfte van die handelsposte in die Industriële of Imperial Ouderdom, kan hulle 'n timer begin, vir 'n bedrag van voedsel. hout. en munte. Die ander span moet handelsposte vernietig totdat die span met die handel monopolie minder as die helfte van die handelsposte besit. As die ander span nie vernietig genoeg handelsposte voordat die aftelling verstryk, die speler of span wat begin die aftelling sal wen. Let daarop dat die span wat die timer begin kan nie bou meer handelsposte in die timer se effek. 'N Revolusie funksie is asook ingesluit. In plaas daarvan om te gaan na die Imperial ouderdom, kan jy kies om 'n rewolusie het (wat goedkoper is, maar riskant). Na hierdie revolusie jou setlaars verander om koloniale burgermag en jy kan nie produseer meer setlaars, stagneer jou ekonomie. Wanneer jy 'n rewolusie te begin, kan jy kies 'n historiese revolusionêre leier (soos sim N Bol var) wat jy 'n bonus gee. Die voordeel van 'n rewolusie is dat dit gee jou militêre 'n hupstoot, sodat jy die oorhand kry en 'n taai stryd te breek. Maar as jou aanvanklike aanvalle misluk, sal jou minderwaardig ekonomie toelaat dat jou vyand jou makliker te verslaan. Sodra die een kant 'n rewolusie gehad het, is dit nie meer 'n opsie vir die opponerende span, en hulle kan net gaan na die Imperial Age. Nog 'n nuwe kenmerk van die WarChiefs uitbreiding is die implementering van die Tweede Chiefs hulself. In plaas van die Europese Explorer, die inheemse stamme ontvang 'n Oorlog Hoof, wat bied meer veelsydigheid regdeur die spel. Byvoorbeeld, die Oorlog Hoof bied 'n bonus aan die eenhede rondom hom, potensieel draai die gety van die oorlog (Sien Nuwe eenhede). Oorlog Chiefs het ook die vermoë om 'n skat voogde, soos bere en Pirates omskep, om die speler se saak, in plaas daarvan om 'n spesiale vermoë om voogde dood (soos die Explorer het). Die Oorlog Hoof het 'n groter laat-wedstryd invloed as die Explorer. maar is duurder om te wek (dit neem baie werk van dorpenaars op die vuur put). Nog 'n kenmerk van die uitbreiding, is die gebruik van stealth. Alle inboorlinge kan dit gebruik van die begin af, as 'n eenheid per Native beskawing onsigbaar vir die vyand kan word (dit kan nie geaktiveer word wanneer vyandige eenhede is in die omgewing). Vir die Europeërs, daar is 'n huis City kaart wat skepe vyf spioene (beskikbaar tot vroeg huis Cities). Hulle deel die stealth vermoë, net soos ander diverse eenhede (Ninjas, inheemse verkenners, ens). Hoewel wanneer naby aan 'n vyand buitepos of Town Center van die eenheid sigbaar sal word. Die Home Plaas stelsel is effens sowel verander. Dekke kan nou gaan meer as 20 kaarte deur toe te laat 'n ekstra kaartjie elke tien vlakke van die Huis City met 'n maksimum van 25 kaarte. Ook in plaas van die gebruik van 'n huis City, die Iroquois en Sioux het vyf lede van die stamraad, insluitend die Hoof, die Tweede Leier, die Shaman, die wysheid van die vroue, en die boodskapper. Hulle het almal bied verskillende eenhede, ondersteun, en verbeterings. Al hierdie items is baie soortgelyk aan die Europese Tuis Cities. Die Aztec gebruik Tenochtitlan as huis stad. Die Iroquois begin ook die spel met 'n Travois. wat kan omskep in die meeste Iroquois geboue. Die Firepit is beskikbaar vir alle inheemse beskawings. Deur met dorpenaars dans by die put, dit gee die verskillende bonus om die inheemse beskawings. Dit word gedoen deur die kies van een van 'n verskeidenheid van danse, insluitend: Die Vrugbaarheid Dans (bespoediging eenheid skep), die Gift Dans (wat basis Experience byeenkoms verhoog), die alarm dans (wat die Native gelyke van 'n Minuteman toegevoeg), en die Moeder Natuur Dans (verhoog bevolking limiet). Die Iroquois het die unieke stigter Dans, wat nuwe Travois toegevoeg. Die Sioux het vuur dans, wat eenheid skade aan geboue verhoog. Dit is om te vergoed vir die Sioux gebrek aan enige toegewyde beleg eenhede. Daar is ook danse beskikbaar in die vierde eeu wat kragtige eenhede te produseer. Die Sioux en Aztec danse produseer Dog Soldiers en Skull Knights, onderskeidelik. Koper en tin myne is bygevoeg, maar dit produseer nie soveel munt as die goud - en silwermyne. Nuwe eenhede wysig Verskeie nuwe eenhede is bygevoeg die meeste van hulle is inheems unieke eenhede vir die inheemse Amerikaanse beskawings terwyl sommige is toevoegings tot die Europese militêre. Benewens die nuwe eenhede, misdadigers en twee ewekansige huursoldate kan nou opgelei word deur Europeërs op hul salon. Revolusie wysig Daar is nou 'n nuwe opsie genaamd Revolusie wat die speler gee die vermoë om in opstand te kom uit hul Europese land en 'n nuwe nasie gefokus op hul militêre sterkte. Settlers sal verander in Koloniale Militie wat jou sal help veg teen die vyand, en nog baie meer Militie kan gedoen word by die sentrum vir 100 kos, in die plek van setlaars. Proef weergawe wysig Die WarChiefs proef weergawe kan afgelaai word vanaf die amptelike webwerf van Age of Empires III: Die WarChiefs of Age Community Dit bevat twee speelbaar beskawings (Duitsers en Iroquois), een ewekansige kaart (California) asook die twee eerste scenario's die enkel-speler veldtog. Patches Wysig 'n onvernietigbare gebou. Twee kolle is vrygestel om spel balans, wat effens verander het deur die voorkoms van die nuwe beskawings herstel. Die kolle nie aan te spreek enige van die spel foute wat verband hou met die uitbreiding, al is hulle in regverdigheid is baie skaars gebeurtenisse. Die beeld aan die regterkant byvoorbeeld plaasgevind net een keer in dekades van deurspeelgidse op daardie kaart. Die gebou was in staat om vernietig te word na 'n lang tyd, soos gesien in die gebrek aan hulpbronne op die klein en die vlak van konstruksie. Daar kon nie vasgestel word deur die laai van 'n red voor die aanval nie, slegs deur uit en wag dit of geheel en al die herlaai van die kaart. Eksterne skakels wysig Age of Empires-reeks willekeurige kaarte willekeurige kaarte is die kaarte wat jy speel teenoor vyande, probeer om jou eis in die Nuwe Wêreld lê deur die stigting van 'n kolonie. Hier is die kaarte en ons kort ontleding. Kyk om te sien of daar 'n kaart gids vir die betrokke kaart sowel: Amazon Dit kaart is verdediging en die see-georiënteerde as gevolg van 'n enkele geografiese kenmerk: die reuse Amazon River, skei spanne en spelers. Beter nog, is die handelsposte en Naturelle lukraak geplaas, met die poste gelykop verdeel tussen spelers, of die een kant kry die Trade Post en die ander inheemse stamme. Vroeë vloot oorheersing is byna nodig as jy van plan oor hoe om ver terwyl speel hierdie kaart. Die rivier bied 'n oorvloed van vis, maak militêre beheer oor die rivier belangrik, en elke kant van die rivier het 'n volop hout lewer. Die skep van 'n vloot sal vinnig dreineer die silwer myne aan weerskante van die rivier, so fokus op die redding van hout vir Plantasies kan net help. Herdables: (geen) beeste Watervark (400), Turkye (400), tapir (500) stamme: Carib. Inca. Zapotec Andes aan die weskus van Suid-Amerika, jy en jou bondgenoot vind self redelik naby aan die suidweste kant van die kaart. A handelsroete verdeel die twee van julle met vier Inca handelsposte beset die noordooste kant van die kaart. Skatte is nie volop op die kaart, sodat 'n paar terwyl jy kan. Jou teenstander sal begin relatief naby aan jou so voor te berei vir 'n vroeë aanval. Hulpbronne is volop. Aan weerskante van hul talle bedrae van trosse van bome. Gewoonlik is daar '4 tot 5 myne aan elke kant van die handelsroete. Kry soveel llamas as wat jy kan, want daar is gewoonlik nie te veel. Ook, beide spelers begin met 'n groot hoeveelheid van die Guanaco naby hul Town Center, met 'n paar ander kuddes rondom hulle. Maar waar die inheemse Amerikaanse Handel poste, daar is geen hulpbronne en 'n paar Mesas verdeling van die poste. Herdables: Llama (50/400) beeste Guanaco (400) stamme: Inca Araucanía Soos Pampas, Araucanía gebruik nie die volle sirkel kaart. In plaas daarvan, is dit die vorm van 'n reghoek. Met 'n rivier langs die kus in die weste, die bedrag van die land beperk. Met 'n lang handelsroete wat bestaan ​​uit 6 handelsposte, sal 'n handelsmonopolie oorwinning moeilik om te voltooi wees en sal 'n groot hoeveelheid van die kaart beheer nodig. Maar, kan die handelsposte gebruik tot jou voordeel vir hulpbronne of XP vir 'n vinnige gestuur. Selfs al is dit kleiner lyk, die hulpbronne op hierdie kaart is volop. Beide vis en walvisse is beskikbaar in die see. Op grond, 'n trop Guanaco lê naby jou Town Center met verskeie troppe Guanaco of Deer onder die grond. Ook, bessie bosse is volop, so as jy uit jag hardloop, sal jy altyd 'n bietjie ekstra kos as jy dit vind. Bome en skatte is altyd volop asook is kopermyne. En as jy 'n paar bygevoeg militêre hupstoot wil, gryp 'n Mapuche of Inca settlment. Hierdie hulpbron gevul kaart kan lei tot 'n lang speletjies met baie eenhede van beide kante. Herdables: Llama (50/400) beeste Guanaco (400), Deer (400) stamme: Inca. Mapuche Bayou Jy sal maklik geflous wanneer jy soek op die kaart 'n donker moeras, miskien maak dit nodig om 'n vloot Die vangs is dat soldate eintlik kan loop deur die moeras te bou, sodat die waters om te vlak om 'n vloot hou, maar jy kan nie bou op die donker area. Dit sal verweer en uitbreiding moeilik, veral as gevolg van die beknopte kolle van grond dwarsdeur die kaart te maak. Dit kaart nie 'n handelsroete, maar in plaas daarvan huisves verskeie inheemse stamme in die middel van die kaart. Daar is volop hulpbronne op die kaart van silwer myne te troppe diere. Die enigste werklike probleem is dat hulle weer versprei is oor die kaart op kolle van grond. Daar is 'n paar myne en beeste naby die spelers om mee te begin, maak dit verbasend maklik om 'n vyand aanval. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400), Turkye (400) stamme: Cherokee. Seminole Borneo Op Borneo spelers begin op die boonste en onderste van 'n omsendbrief eiland vol bome en twee handelsroetes. Sekondêre jag kan ver van jou aanvanklike middedorp wees, en myne kan 'n myl weg voel. Elke speler sal hulself nie te ver uit hul teenstander se bereik van die see. Die Naval situasie is baie soortgelyk aan Hispaniola, word slegs die walvisse en vis eweredig verspreid oor die water. 'N Goeie strategie om jou teenstander te verras is om te skip in oorlogskepe en beleg hom uit die see. Aan die ander kant, kan jy die skepe gebruik om jou eie dorpenaars red indien u middedorp val. Om uniek aan TAD kaarte, water skatte lê bo-op die golwe wag redding, moet jy die kragtige oorlogskepe wat nodig is om hulle aan te gryp. Herdables: (geen) beeste Serow (400), Wild Elephant (1000) stamme: Sufi Map Guide Kalifornië met die westelike deel net water, jy en jou teenstander is gedeel deur 'n handelsroete maar is resonably naby. Daar is gewoonlik 4 handelsposte vir die neem en twee inheemse dorpe van Klamath en / of Nootka. Jy mag vind dat jy hoef te trek om kranse naby die strand, maar die Wes is baie meer oop en verander in 'n woestyn. Slegs Kalifornië het jy begin met verskeie skape rondom jou Town Center. so 'n Lewendehawe Pen vroeë of byeenkoms hulle kan jou help met enige strategie. Hout is volop, maar jy mag hê om weg te dwaal van jou dorp Sentrum vir jag. As jy beheer oor die water kan kry en kry ten minste 'n paar kaart beheer, kan jy in baie beter vorm as jou teenstander. Herdables: Skaap (50/300) Kuddes: Elk (500), Deer (400) stamme: Klamath. Nootka Map Guide: Kalifornië Caribbean Synde die enigste ware vloot kaart, is daar drie eilande: jou span, die opponerende span, en 'n handelsroete eiland hierdie, natuurlik, verhoog, afhangende van die bedrag van die spelers. Elke speler begin met 'n Carib nedersetting naby hul basis, met 'n bykomende nedersetting op die handelsroete eiland. Soos met Amazon, die beheer van die oseaan is die hoogste prioriteit. Verdedig jou eiland vanaf inval en 'n bloeiende sal jou help om die verslaan van jou teenstander, hoofsaaklik as gevolg van die probleme van 'n volwaardige stormloop. Hout is volop op jou eiland, maar die ander twee bronne is skaars. Die troppe diere is klein, en daar is baie min myne. Walvisjag en visvang is die beste vroeë alternatiewe, met Mills en plantasies uiteindelik te vervang. As jy jou teenstander kan uitroei van die see, sal jy dit effektief honger. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400) stamme: Carib Carolina Unieke as gevolg van die oorvloedige bronne begin, Carolina begin die spelers naby aan die see, met die sentrale handelsroete plasing spelers aan die oostekant van die kaart. Dit skei hulle van 'n paar inheemse stamme en hulpbronne aan die westekant. Groot bosse hout is ietwat ver van jou begin posisie, en jy sal baie min hulpbronne te vind op die oostelike gedeelte van die kaart. Aan die westekant, sal jy 'n oorvloed van hulpbronne te vind. Neem beheer van die oseaan kan jy visvang en walvisjag geleenthede te gee. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400) stamme: Cherokee. Seminole Ceylon Ceylon is nie in die standaard rotasie van kaarte, klink, die meeste spelers het nie eens gespeel hierdie kaart voor. Elke speler begin op hul eie eiland wat bestaan ​​uit skaars hulpbronne. Die hoofdoel van die kaart is om te verskuif na die belangrikste groter eiland in die middel, waar 'n mens kan neem voordeel van die hulpbronne wat dit bied. Baie soos Caribbean, vloot oorlogvoering is die sleutel. Beheer oor die see en jy sal jou opponent se opsies te beheer vir uitbreiding. Aztec en Portugese is veral effektief op die kaart, soos die Aztec se vloot gebruik kan word om die uitbreiding te stuit, en die Portugese se ekstra begin Town Center wa vervoer kan word om te begin op die vasteland. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400) stamme: Zen. Bhakti Deccan Deccan is 'n hulpbron ryk kaart waarmee die meeste beskawings te begin met 'n paar ekstra kos kratte, aansienlik verhoog die opsies available. Using die ekstra kratte, kan 'n mens 'n ultra-vinnige stormloop mens kan ook 'n kragtige Fast vesting te voer deur gebruik te maak van die dubbele handelsroetes aan die kant van die kaart. Deccan is gevorm soos 'n omgekeerde donut, met 'n verhoogde middel plato met ekstra huntables, bome, en swaar bewaakte maar kragtige skatte. Dit is nie ongewoon om 'n teenstander se voorwoord nederig is onder die bome te vind. Deccan is ook 'n gemeenskaplike Verdrag kaart. Herdables: Water Buffalo beeste Deer (400) stamme: Sufi. Bhakti Groot Mere wissel tussen 'n warm omgewing met 'n sentrale poel en 'n ysige toendra met die sentrale poel gevries oor, jy sal vind die verandering skep verskillende situasies. Wanneer die sentrale poel is gevries oor, sal dit 'n vinnige opmars na die hart van 'n speler se ryk egter bereik, wanneer daar SA Lake, vloot beheer van hierdie poel gee 'n speler oorheersing oor die grootste deel van die kaart en dit hang veel minder op beheer van die land. Die handelsroete oor hierdie kaart is groot, strek in 'n sirkel oor die hele kaart. Jy sal vind volop kos en woude, maar daar is 'n paar myne naby jou plek. As jy op 'n warm omgewing te speel, gebruik die sentrale poel vir visvang wanneer die dam s gevries oor, verwag om troppe diere dwaal nabygeleë vind. Herdables: Skaap (50/300) Kuddes: Deer (400), Moose (500) stamme: Cheyenne. Cree. Huron Groot Vlaktes Elke speler en selfs die handelsroete is gestamp af tot by die suidoostelike kant van die kaart, skep groot vlaktes na die noordweste met verskeie inheemse nedersettings en nog baie uitbreiding kamer. As gevolg van die kaart oop, daar is pretty much nie verstik punte. Aandag te gee aan die Naturelle hulle weer jou beste vriende op die kaart. Die landskap van die vlaktes kan baie troppe diere aan die kaart dwaal, maar huisves slegs verspreide kolle van hout, skaars genoeg vir enige groeiende ryk. Daar is 'n paar myne te versamel uit, maar hulle loop vinnig uit die Naturelle net koste kos en hout, so neem dit tot jou voordeel. As gevolg van die hulpbronne verstrooiing die kaart, verwag dat jou teenstander te dorpenaars uit te stuur in die woestyn te meer muntstuk of hout te vind. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400), Buffalo (500) stamme: Cheyenne. Comanche Map Guide: Groot Vlaktes Himalajas Himalajas lê in die koue bergagtige streek van Tibet. Kos kan skaars en ver van jou aanvanklike beginspan plek wees. Spelers moet aggressief wees om te verhoed dat die landbou of die gebruik van hul bessies vroeg. Daar lê 'n sentrale handelsroete wat reise oor die middel van die kaart, wat gewoonlik het 3-5 handelsposte afhangende van die aantal spelers. Bome en hout is redelik algemeen dwarsdeur die kaart, maar in klein getalle. Lê aan weerskante is inheems handelsposte bestaande uit die Bhakti en Udasi, een naby elke speler in 1v1 speletjies. Gebruik maak van die inboorlinge vir 'n vinniger punch teen Skermutselaars (Tiger Claws van Bhakti) en Musketeers (Hoop werpers van Udasi) Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400) stamme: Udasi. Bhakti Himalayas - Upper Die boonste Himalajas is 'n baie meer dorre weergawe van die gereelde Himalajas kaart. Die handelsroete algemeen gesien in 'n laer Himalajas is weg, terwyl die inheemse handelsposte in dieselfde plek lê soos voorheen. Bo Himalajas is nie in die standaard rotasie van kaarte, so dit is nie dikwels jy sal hierdie kaart teëkom sodat dit in 'n persoonlike spel. Die hulpbronne regverdig verdeel baie soos Himalajas. In teenstelling met sy suster kaart, Bo-Himalajas bevat baie verstik punte opgemaak uit die rotsagtige terrein wat jou of jou vyand in die strikke en pathing kwessies kan lei, so seker wees om voordeel te trek uit dit voor jou vyand doen dit op jou. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400) stamme: Udasi. Bhakti New England New England het 'n groot kus toegang tot die suidooste kant van die kaart, met twee-skat vol eilande in die middel van die oseaan. Die digte bome en mere naby elke kolonie skep verstik punte maak verdediging makliker. Invalle met behulp van die oseaan is moeilik as gevolg van die kranse en skaars strand openinge, wat grondbesettings meer nuttig om spelers. Naby die kolonies lê 'n Inheemse nedersetting vir elke, en 'n sentrale handelsroete sny die kaart in die helfte. Verdedig die handelsroete en jy sal verdedig jou kolonie in die proses, maar maak seker dat die kus te verdedig as well. Jy sal troppe takbokke naby jou begin plek te vind, maar myne is skaars, maak stigting van 'n vloot baie duur. Hout is volop en groot bosse gevind kan word naby jou begin plek. Gebruik die kus vis, maar pasop vir die vyand skepe. Herdables: Skaap (50/300) Kuddes: Deer (400) stamme: Cherokee. Huron Noordwes Gebied n baie unieke kaart Noordwes Gebied begin met reën val. Die land is verdeel vier verskillende maniere. Elke speler het hul eie afdeling met twee moerasagtige gebiede na die rivier, wat die verdediging makliker maak oor te steek. Beide spelers het 'n handelsroete met twee handelsposte en een inheemse Amerikaanse Ally (Klamath of Nootka). Daar is 'n klein gedeelte na die ooste dat 'n enkele Indiaanse nedersetting hou en verbind die twee ander afdelings. Af na die weste, oor die rivier lê 'n hulpbron gevul strook land wat net bereik kan word deur die skip. Hulpbronne is nie te skaars, maar nie té volop op die kaart. Jy sal jouself vind met sowat 3 troppe huntables in jou deel van die kaart. Moose, takbokke, en elk sal al beskikbaar wees. Jy mag het om te gaan 'n paar skerms weg vir hout, so wees versigtig van strooptogte. As jy waak die twee toegangspunte, kan jy okay so lank wees as die opponent nie besluit om troepe land via skepe. En probeer om die Wes-strook te kry voor die teenstander vir 'n paar ekstra natuurlike resoures in te samel. Herdables: (geen) Kuddes: Deer (400), Elk (500), Moose (400) stamme: Klamath. Nootka Map Guide: Noordwes Gebied Orinoco n baie beskermend kaart, Orinoco is baie soos Amazon in dat elke speler het die helfte van die kaart met 'n rivier langs die middel. Daar is egter 'n stuk van die moeras op eaither die noorde of suide kant van die rivier wat grond troepe kan steek. Ook, kan jy nie skepe te bou langs die rivier, want dit het krans rand. Daar is geen handelsroete. Orinoco het redelik standaard resources, verskeie groepe van bome, beeste en myne beset elke kant. Die verskil met Orinoco is dat daar 4 verskillende moontlike Native Nedersettings. Tupi, Zapotec, Carib en Maya kan al verskyn op die kaart en jou te help om 'n oorwinning. Herdables: (geen) beeste Tapir (500), Watervark (400) stamme: Carib. Maya. Tupi. Zapotec Painted Desert Oop soos Groot Vlaktes, Painted Desert het 'n unieke terrein wat 'n mengsel van bruin en rooi. Dit neem 'n minuut om gewoond te raak aan, maar kan 'n lekker verandering van omgewing wees. 4 Native Nedersettings span oor die middel van die kaart. Óf Navajo of Apache beset die middelste twee terwyl die een wat t isn in daardie posisies neem die buitenste twee poste. Alle regte voorbehou. .


No comments:

Post a Comment