Friday, October 28, 2016

Chris Capre - Pro Forex Trading Course Review

About Me Ek het die handel vir 15 jaar, met behulp van die prys aksie van dag een af. Ek het begin handel lewe ná 'n maand met 'n 3000-rekening. In die ses maande, ek het dit in 83.000. En dan het ek iets selfs meer skouspelagtige. Ek verloor 25,000 in 15 minute, en 'n totaal van 50,000 in 'n maand. Dit het my 'n ander 120 dae voordat ek 'n winsgewende maand kan lewer. My begin in die handel was net soos my vroeë lewe verhoor deur 'n brand. Van nou af, het ek spandeer meer as 40,000 ure agter die kaarte. Voor handel, Ek het nul onderwys in finansies, ekonomie of besigheid aan die Universiteit. Ek het jou tipiese agtergrond vir verhandeling Ek bestudeer Neuroscience en Oos-filosofie. Wat was ek besig wanneer ek eers begin handel wat elke handelaar begin met onderrig Joga. Ek het so arm soos 'n mens kan wees nie. Ek ve moes woon op 'n sak van Doritos per dag. Ek ve het uit my motor, want ek het 'n plek om te huur nie kon bekostig nie. Eenvoudig gestel, het ek aan die onderkant is. My krag is ek opstaan ​​elke keer as ek val, en ek hou net vorentoe beweeg. Miskien kyk ek te veel Rocky films soos 'n kind, maar dit s goed gedien my. Tans ek praat 4 tale (Engels, Castellano / Spaans, Frans Star Trek: -). Ek beskou myself as gelukkig, want elke dag wat ek kry om te doen wat ek passievol oor: Trading Onderwys Helpende Ander (Philanthropy) As aftrede doen wat jy wil hê om elke dag te doen nie, dan in daardie sin en geniet my tyd geweldig. Elke dag sedert die somer van 2000, het ek geoefen joga en meditasie. Ek woon ver onder my hand. en gebruik my oorvloed om 'n skenking elke dag van die jaar te maak. Ons skep wat ons elke dag al op grond van wat pogings toe ons uitgetrek het in liggaam en gees. Om suksesvol te wees in die handel te wees, moet jy in die moeite. Oorwinning is die ware geldeenheid van sukses. Ek het nie 'n tipiese geskiedenis, ek sal nie bied 'n tipiese perspektief (op die lewe of verhandelingsprys aksie), en jy sal dit besef van die oomblik dat jy in wisselwerking met my. Heel waarskynlik, ek woon in 'n Caribbean plek, waarskynlik binne twee blokke van die see. My Trading Bio Jy weet almal die begin. 'N Paar jaar in die handel, Ek het 'n werk as 'n makelaar vir FXCM. Ek ve gewerk op Wall Street. Ek ve gewerk vir 'n heining fonds, en nou loop ek my private maatskappye my passie om te deel. Waarom is jou maatskappy genaamd 2ndSkies Na werk op die institusionele kant, was dit tyd om my ondernemings openbare neem. 2ndSkie s vir my simboliseer 'n nuwe horison, 'n nuwe begin. Dit is hierdie nuwe horison ek trap in 7 jaar gelede, toe ek hierdie maatskappy geskep. Wie is 2ndSkiesForex vir 1) Mense wat oor die handel die soort wat lief is die uitdaging daarvan is passievol. 2) Individue wat wil om 'n suksesvolle ingesteldheid te bou en te besef handel gaan oor meer as die strategie. Jy dit is waar ek kom in, om jou te help die vergelyking op te los en 'n winsgewende. 3) Diegene wat wil om hul oorvloed groei en help diegene wat hulle omgee. Ek het gewerk op Wall Street se. Kon ek een koop nou ja, maar ek m hier om 'n positiewe impak op mense het, terwyl die gebruik van my oorvloed om ander te help. My persoonlike motto Om geld te maak in die lewe, en koop wat 'n mens wil hê, is een ding. Om 'n positiewe impak op lewens mense se het, is 'n ander ding heeltemal. Ek is hier om 'n positiewe impak op mense se lewens Chris Capre het ek skryf 4-5 daaglikse mark kommentaar per week, wat jy wat ek m kyk in die mark en soek om handel te dryf. Een keer 'n week Ek doen 'n weeklikse mark vooruitsigte. deel wat sleutel vlakke, rigtings en setups ek sien in die mark. Kyk na 'n kort video hieronder waar ek praat oor hoe ek nader handel en onderrig. Vir nou skryf aan my weeklikse nuusbrief onder om my nuutste poste en offers te kry. Onlangse Kommentaar Chris Capre Hallo Steve, Bly jy weer die vind van die konsepte en materiaal hier. Steve Epperson nuwe konsep ALERT Ek is nie seker iemand anders leer. DanSimmers HI Chris, ek m by dag 4 op die oomblik en. Chris Capre lekker werk en bly om te hoor jy weer die neem van so '. Kopiereg 2007 - 2016 2ndSkiesForex. Alle regte voorbehou. Algemene Diens. Privaatheidsbeleid GEEN FINANSIëLE ADVIES - Die inligting op 2ndSkiesForex, en enige korrespondensie van 2ndSkiesForex of kontrakteurs en / of werknemers van die webwerf is bedoel vir onderwys en inligting doeleindes, sonder enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard, insluitend waarborge van akkuraatheid, volledigheid , of geskiktheid vir 'n spesifieke doel. Die inligting vervat in of voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is nie bedoel om te wees en nie finansiële advies, beleggingsadvies, handel advies of enige ander raad uitmaak. Die inligting op hierdie webtuiste en voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is 'n algemene aard en is nie spesifiek vir jou die gebruiker of enigiemand anders. Jy moet nie enige besluit, FINANSIËLE, beleggings, handels - of ANDERS, wat gebaseer is op een van die op hierdie webwerf sonder ONDERNEMING INDEPENDENT sorg en oorleg met 'n PROFESSIONELE makelaar of BEVOEG FINANSIËLE ADVISEUR INLIGTING. Jy verstaan ​​dat jy met behulp van enige en alle inligting beskikbaar op of deur middel van hierdie webwerf by jou eie risiko. Risikoverklaring - Die handel in buitelandse valuta, aandele, termynkontrakte, kommoditeite, indeks termynmark of enige ander sekuriteite het potensiaal belonings, en dit het ook potensiële risiko's wat betrokke is. Trading mag nie geskik vir alle gebruikers van hierdie webwerf. Enigeen wat belê moet sy of haar eie onafhanklike finansiële of professionele advies in te win. Chris Capre s Advanced Prys Aksie Kursus Kry ek toegang leeftyd Ja, leeftyd toegang tot die kursus, video's, private lid webinars, handelaar vasvrae en lede handel Opstellings forum kry jy. Ek is 'n volledige newbie of beginner in die handel. Hoe sal hierdie kursus baat my Hierdie kursus is ontwerp om jou te neem van beginners tot om geld te maak handel en om befonds. Ons begin by die kern modelle van die prys aksie konteks en werk ons ​​pad uit daar in 'n intuïtiewe maklik om te leer omgewing. Ek het 'n voltydse werk. Kan ek handel steeds jou strategieë as ek net 'n paar uur per dag Ja, jy kan handel oor enige instrument, tyd of omgewing met ons strategieë, deeltyds of voltyds. Jy hoef nie om daar te wees op 'n spesifieke tyd per dag om ons strategieë handel. Doen jou stelsels werk op aandele, termynkontrakte, kommoditeite, of indekse Ja, en ek persoonlik handel forex, kommoditeite, termynkontrakte, CFD s, voorraad, globale indekse en opsies. As jy so 'n suksesvolle handelaar, hoekom doen jy leer Groot vraag - lees asseblief my artikel Hoekom ek dit doen. Het jy post handel waarskuwings in real-time Nee, soos die meeste studente wil net haak 'n gratis rit. Ek het deel al my huidige oop ambagte met studente in my mark kommentaar saam met 'n paar keer om die handel idees per week insluitend instrumente, tendens rigting, sleutel vlakke en wat om te kyk vir. Is daar enige onafhanklike resensies van jou kursus Ja, kan jy dit hier vind op die volgende skakel (2ndSkiesForex Resensies) I m belangstel en wil my opleiding te verbeter. Wat doen ek volgende Goeie vraag - teken onder om nou 'n lid te word en kry onmiddellik toegang tot die kursus. Ek sal vir jou 'n e-pos aan jou rekening te bevestig nadat u bestelling stuur. Van daar sal jy in staat wees om te spring in jou eerste les en duik reg ten einde die Gevorderde Prys Aksie Kursus Kry Lifetime Toegang -. Geen deurlopende fooie, Het jy al ooit Sluit by 31 Julie, vir 'n enkele eenmalige betaling van 699 nou net 599. Ja - ek wil maak meer wins Kopiereg 2007 - 2016 2ndSkies Forex. Alle regte voorbehou. Tuis Bewese Forex Trading Resources Bewese Forex Trading Hulpbronne Dit is die mees nuttige dinge wat ek ontdek het op my handel reis. Ek het 'n baie gesien van dinge kom en gaan oor die jare, maar dit is produkte wat ek van harte aanbeveel. Al die items op hierdie bladsy is persoonlik getoets deur my en ek het hulle geweldig waardevol gevind, of hulle is aanbeveel om my uit 'n betroubare bron. Maar hulle kan nie vir almal nie, so neem asseblief die tyd om uit te vind of hulle vir jou of nie. Forex Trading Kursusse As jy ernstig is oor hoe 'n suksesvolle handelaar is, moet jy betaal vir jou opvoeding. Sure, jy kan probeer om al die gratis hulpbronne gebruik wat daar is (en 'n paar uitgesoekte handelaars het dit gedoen), maar jy sal ook uit te sorteer deur middel van 'n ton van kak na die goeie dinge te vind. Betaal kursusse te verseker dat jy die punt vinnig en Don maak dit tel. Walter Peters My podcast onderhoud met Walter is my mees gewilde onderhoud tot dusver. Mense is lief vir die onderhoud en ek kry altyd groot kommentaar daarop. Ek het persoonlik deur Walter Chris Capre was ek persoonlik op 'n paar verskillende geleenthede Chris gepraat, en hy was nog altyd super nuttig en opgewonde oor doen lekker dinge binne en buite van die saak nie. Ek het al van Chris Rafael Veron gekoop Dit is 'n gesamentlike projek deur my en Rafael en dit leer sy unieke handel styl wat reeds geslyp oor byna 20 jaar van hedge fund en onafhanklike handel. Dit is 'n unieke strategie wat lyk vir Mini borrels in die Forex mark en wedervaringe hulle deur die gebruik van die Trade Up metode. Die beste deel is dat handel ups te beperk jou risiko en jou stres. Lees meer Chris Lori Ek het 'n baie van Chris Lori geleer, veral wanneer dit kom by die aksie verhandelingsprys. Hy het een van die mees omvattende opvoedkundige programme in die Forex mark en was een van die eerste wettige handelaars wat ek in aanraking gekom het. Ek sou raai te meld vir Pro Handelaars Club. Lees meer Markanalise Services is redelik algemeen. In feite, kan almal en hul ma 'n mark ontleder wees. Maar ontleders wat Don t die moeite werd om omdat hulle niks op die spel. As jy werklik analise van die mark wil, wat jy nodig het om 'n werklike handelaar om te luister. Joel Kruger Joel is 'n voormalige geldeenheid ontleder, het professionele forex handelaar. Wat ek graag oor Joël Trader Onderhoude en Trading Video Word geïnspireer is baie belangrik. Dit sal verseker dat jy gaan wanneer jy wil moed opgee nie. Hier is 'n paar hulpbronne wat jou sal help veg hou. Die Trading Lifestyle Podcast Dit is die podcast waar ek gereeld mense wat hul gedagtes om voltyds Forex handelaars geword het en daarin geslaag om 'n onderhoud. Ek het ook n onderhoud kundiges wat ook kan help om beter te handel en 'n beter lewe. Jy kan ook inteken op die podcast op iTunes. Klik hier om te begin luister The Truth About Forex Podcast Luister as ek Pro Trader Walter Peters vra oor alles Forex verwant. Hoe het hy suksesvol geword Wat is die beste makelaars Geen vraag is buite perke en ek hoop jy leer baie by my vrae ook. Jy kan ook inteken op iTunes en Soundcloud. Klik hier om te begin luister Ander Trading Videos Ek het ook begin met 'n versameling van 'n uitstekende handel video's op die Trading Journal site. Daar is 'n paar juwele op die lys. Hier is 'n paar van my beste vondste van YouTube en nog baie meer. Klik hier om te begin kyk Forex Trading Ultimate Guides en gidse Dit kan moeilik wees om kwaliteit Forex hulpbronne handel te vind, sodat ons 'n paar lyste saamgestel om dit vir jou makliker te maak. Vind 'n programmeerder, kry vrye handel onderwys en nog baie meer. Die Ultimate Gratis Forex Onderwys en Hulpbronne Gids As ernstig is oor die saak, sal jy waarskynlik nodig het om geld te spandeer op jou opvoeding. Maar as jy net begin en sondaars Meta Trader 4 Tutoriale Dit is 'n versameling van MT4 tutoriale wat Ek geskape het tot almal uit die absolute beginner, om die gevorderde handelaar. Leer hoe om dinge soos te doen: gebruik die verborge risiko / beloning sakrekenaar, skep grafiek templates en nog baie meer. Klik hier om meer te lees Die Forex Blog Gids Terwyl ons seker dink dat ons artikels is groot, ons beslis sondaars Die Forex Programmering Services Gids Het jy 'n goeie idee vir 'n aanduiding of outomatiese handel stelsel, maar jy nie die Forex Forum en Gemeenskappe Gids Trading kan 'n eensame strewe. Dit help om 'n gemeenskap van handelaars wat jy kan staatmaak op jou aanmoedig en help om jou beste handel. Hier is 'n kort lys van gemeenskappe wat dalk vir jou werk. Klik hier om die lys Trading sagteware te sien Die gebruik van die regte sagteware kan bespoedig jou leerproses en maak dat jy 'n meer doeltreffende handelaar. Hier is wat ons die meeste nuttig gevind het. Forex Tester 2 Hierdie sagteware het meer suksesvolle handelaars gehelp as enige sagteware wat ek weet van. Luister net na my onderhoude. Bespoedig jou opvoeding deur die beoefening van historiese data. Ervaring wat jy jou anders maande of jare te bekom sou neem verkry kan word in so min as 'n naweek. Trading Heroes lesers kry 'n 10 afslag. Klik hier om te eis jou koepon MT4 wisseltrofee Charts Handelaars hou daarvan om verskeie monitors gekoppel aan hul rekenaars. Ons wil soveel as moontlik inligting MyFxBook sien As jy moeg is van die hand opdatering van jou handel log is, MyFxBook is vir jou. Dit verbind om jou handel rekening en outomaties afgelaai al jou ambagte en bied maklik-om-te lees grafieke te sien presies hoe goed jy handel dryf. Die beste deel is dat dit heeltemal gratis om te installeer 'n rekening. Klik hier om te begin VMWare Fusion Trading sagteware het berug agter die tye. Dit is stadig verander, maar die hartseer werklikheid is dat jy regtig Venster nodig vir 'n paar dinge, as jy wil om handel te dryf. Gee VMWare Fusion, dit laat jou toe om Windows te gebruik op jou Mac. Die basiese weergawe is fyn, geen behoefte aan Pro. Klik hier om meer te leer 1Password Wagwoorde is iets wat ons almal nodig het, maar ongelukkig het ons dink wanneer dit te laat is oor hulle net. Jou geld is op die spel, neem 'n minuut nou en kry 'n wagwoord oplossing soos 1Password. Dit spaar veilig al jou aanlyn wagwoorde (geïnkripteer) en jy kan dit te bekom met een hoof wagwoord. Terug te haal om jou Dropbox of plaaslike Friends ry. Genereer super veilige wagwoorde en slaan jou wagwoorde wanneer jy inteken vir webtuistes. Klik hier om meer VPS Hosting Solutions 'n virtuele privaat-bediener te leer of 'n VPS kan jy jou handel programme 24/7/365 hardloop. Dit is wat jy nodig het om wakker aanwysers of Expert Adviseurs hardloop. Hier is wat ons beveel Amazon AWS As jy nodig het om 'n waarskuwing aanwyser hardloop of Expert adviseur (EA) 24/7, dan is daar 'n hele paar Virtual Private Server (VPS) oplossings daar buite. Ek gebruik Amazon AWS en dit werk goed. Jy kan ook in staat wees om die eerste jaar van hosting kry gratis (terwyl aanbod duur). Dit gee jou gemoedsrus, omdat julle weet dat Meta Trader altyd loop. Klik hier om meer 1 1 VPS Hosting leer Indien daar enige klagte wat ek het oor Amazon VPS hosting, is dat dit baie erg op te rig. Jy het mooi tegniese om dit uit te vind wees. So ek wou 'n alternatief en 1 Trading rat As jy op soek is vir 'n paar aanbevelings oor die beste harde goedere vir verhandeling, dit is die blad vir jou te voorsien. Kry ons wenke vir die beste handel rekenaar, monitors, stoele en nog baie meer. Alles wat jy nodig het om handel te dryf en 'n paar dinge wat net die pret Die Lifestyle Handelaars Boekklub En Biblioteek Oor die jare, het ek 'n ton van die saak boeke gelees, maar ek het ook boeke oor ander onderwerpe soos lees: persoonlike ontwikkeling, fiksheid en reis, wat gehelp het om my beter te handel en 'n beter lewe. As jy op soek is na iets nuuts om te lees, my handel biblioteek doesn Die Trading Heroes Skunkw RKS Garage Die Garage is waar ons ontwikkel, te toets en tune forex strategieë. As jy al ooit wou die hele storie oor hoe 'n handel metode nie in back testing en vorentoe toets te kry, dan sal jy wil om te stop by The Garage. Dit is waar al die harde werk in die handel gebeur en ons wys jou alles in die openbaar. Ons don Openbaarmaking. Let asseblief daarop dat sommige van die skakels hierbo is affiliate skakels, en teen geen bykomende koste vir jou. Ek sal 'n kommissie te verdien as jy besluit om 'n aankoop te maak. Ek het persoonlike ondervinding met al hierdie mense / produkte, en ek beveel hulle net omdat hulle nuttig en bruikbaar, nie as gevolg van die klein kommissie ek maak as jy besluit om iets te koop. Daar is 'n ton van crappy handel produkte wat ek kon raai, as ek was net in dit vir die kommissie (wat ek nie m). Moet asseblief nie enige geld te spandeer op hierdie produkte, tensy jy voel jy dit nodig het of dat hulle sal help om 'n beter handelaar.


No comments:

Post a Comment